Dostawa firmą kurierską

Zawsze przed wysyłką mebli kontaktujemy się z Państwem celem ustalenia dogodnego dnia dostawy mebli. Dostosujemy się z dostawą do Państwa, w razie potrzeby przetrzymujemy meble i czekamy na odpowiedni termin dostawy który wyznaczają Państwo!

Dostawę naszych mebli realizujemy firmami kurierskimi na Paletach Drewnianych, dzięki czemu po drodze nikt nawet nie dotyka Państwa mebli, nie przerzuca paczek z meblami! Przestawiana jest jedynie paleta z samochodu na samochód. Dzięki temu mamy pewność że zamówione meble dotrą w całości i bezpiecznie do Państwa. Palety są dodatkowo zabezpieczane folią strecz celem uniknięcia choćby przesuwania się paczek w transporcie.

Wniesienie

Oferujemy Państwo możliwość wniesienia zakupionych u nas mebli niezależnie od liczby pięter czy braku windy! Usługa wniesienia jest dodatkowo płatna a możliwość jej zakupu mamy podczas wyboru formy płatności/transportu

Czas Dostawy

Całkowity czas realizacji zamówienia jest sumą czasu potrzebnego na wysyłkę widocznego na stronie produktu i czasu dostawy. Czas dostawy podawany i liczony jest w dniach roboczych - jest to czas maksymalny i dokładamy starań aby realizacja przebiegała szybciej niż maksymalna wartość podana na stronie, przy każdym produkcie

Koszt

Koszt dostawy uzależniony jest od wagi mebli oraz wymiaru palety na której muszą zostać wysłane. Całkowity koszt dostawy podany jest przy każdym produkcie. Dodatkowo na koszt dostawy wpływa forma płatności, przy płatności przy odbiorze dochodzi niewielka opłata za pobranie gotówki dla kuriera.

Rumunia: 800 zł
Niemcy: 900 zł
Czechy: 600 zł
Litwa: 500 zł

Instrukcje Prawidłowego odbioru przesyłki od kuriera:

  • Zawsze przed nadaniem przesyłki kontaktujemy się telefonicznie celem ustalenia dogodnego dla Państwa dnia dostawy. Zadeklarowana przez Państwa data odbioru przesyłki jest zobowiązująca, jeżeli z winy odbiorcy (w trakcie dostawy) nastąpi zmiana daty odbioru przesyłki - pociągnie to za sobą dodatkowe koszta!
  • Jeżeli chcą mieć Państwo bezpośredni kontakt z kurierem realizującym dostawę prosimy o wiadomość SMS (w dniu dostawy) z nazwiskiem oraz miejscowością dostawy a w odpowiedzi otrzymają Państwo nr. telefonu do kierowcy (zwykle odpowiadamy do 30 min, w zależności od szybkości odpowiedzi od firmy kurierskiej).
  • Prosimy o informację jeśli do miejsca dostarczenia przesyłki brak jest możliwości dojazdu autem powyżej 3,5 tony! To bardzo ważne ponieważ nasz kurier w większości porusza się autami ciężarowymi i brak informacji o zakazie wjazdu może znacząco wydłużyć dostawę towaru!  
  • Dostawę naszych mebli obsługuje zewnętrzna firma kurierska. Po odbiorze przesyłki od nas kurier w 99% dostarcza ją na drugi dzień roboczy. Firma kurierska zastrzega sobie jednak prawo do opóźnień o 1-2 dni robocze ze względu na niezależne od nich czynniki zewnętrzne takie jak awarie samochodów, złe warunki pogodowe czy wypadki drogowe.
  • Po nadaniu przesyłki otrzymają Państwo maila z numerem przesyłki od kuriera (w zależności od okoliczności będzie to firma Rohling SUUS, Ambro Logistics lub Zadbano) dającą możliwość śledzenia przesyłki oraz poznania orientacyjnej godziny dostarczenia jej do Państwa!
  • W przypadku zamówienia dużych szaf przesuwnych może się zdarzyć że tory jezdne systemu przesuwnego przyjadą do Państwa oddzielnym transportem (firma Zadbano) niż sama szafa. Jest to standardowa procedura logistyczna mająca na celu prawidłowe, bezpieczne dostarczenie elementów wymagających dodatkowej uwagi. Prosimy o sprawdzenie torów jezdnych przy kurierze! Będzie to tylko jedna długa paczka - prosze ją otworzyć przy kurierze i sprawdzić stan torów jezdnych! Tylko w przypadku zgłoszenia uszkodzenia przy kurierze będziemy mogli uznać reklamację i bezkosztowo wysłać Państwu nowe tory.
  • Proszę pamiętać o sprawdzeniu przesyłki przy kurierze. Paleta będzie cała ostreczowana, jeśli będzie jakiekolwiek uszkodzenie folii proszę sprawdzić stan kartonów w które zapakowane są meble. Jeśli kartony są uszkodzone lub porwane proszę dokładnie sprawdzić stan elementów w miejscach uszkodzenia kartonu. Jeśli którykolwiek z elementów jest uszkodzony - proszę spisać KONIECZNIE protokół szkody (który posiada kurier) oraz wykonać zdjęcie uszkodzonej przesyłki. Po dokonaniu tych czynności prosimy o kontakt.
  • Jeżeli będą jakiekolwiek wątpliwości co do stanu przesyłki (przesunięte paczki, przechylona paleta itp. - Proszę o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 606989094, w obecności kuriera! W razie możliwości prosimy też o zrobienie zdjęcie przesyłki jeżeli budzi jakiekolwiek Państwa wątpliwości.
  • Uszkodzenia naszych przesyłek praktycznie się nie zdarzają ponieważ przykładamy szczególną uwagę do zabezpieczenia towaru. Nasze meble wysyłamy na paletach wykraczających obszarem poza obręb paczek, jednak w transporcie wszystko może się zdarzyć dlatego prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze.
  • Proszę pamiętać o zorganizowaniu pomocy do wniesienia paczek (dwie osoby wystarczą ale jedna to zdecydowanie za mało!) - Nie dotyczy transportu z wykupioną usługą wniesienia.

W przypadku dostawy mebli firmą Zadbano z wykupioną usługą wniesienia - klient NIE wnosi mebli do mieszkania, pracownicy firmy kurierskiej mają obowiązek wnieść wszystkie elementy przesyłki we wskazane przez klienta miejsce. Niezależnie od piętra czy obecności windy.

  • Strony do śledzenia przesyłki:

https://wb.suus.com/druid.php?m=project&s=Tracking&key=list_przewozowy_nr%2C

https://zadbano.pl/sprawdz-status

Odbiór Osobisty

Poza standardowo dostawą kurierską istnieje oczywiście możliwość nieodpłatnego odbioru osobistego towaru w siedzibie firmy pod adresem: 16-010 Studzianki, ul. Łącznikowa 2.